پیام تسلیت واعلان مراسم فاتحه

با درد و اندوه اطلاع گرفتیم که بی بی مریم بختیاری شیرزاد، مادر انجنیراحمد شیرزاد رئیس فدراسیون سازمانهای پناهندگان افغان در هالند (فافون)  ، پدرودحیات گفته و مراسم تدفین و فاتحه گیری مرحومه بتاریخ ۳۰ در عالم هجرت، در کشورناروی انجام شد.

  بی بی مریم بختیاری-شیرزاد در غزنه، این مهد تمدن و فرهنگ تولد و رشد یافته بعد از ازدواج تحت شرایط دشوار چند فرزند برومند، با تحصیلات عالی و مبارز را به جامعه تقدیم نموده و با زحمات و مشکلات زیاد به ثمر رساند. بعد از تجاوزنظامی روسها به افغانستان  یک پسر جوان بی بی مریم یعنی داکتر عبدالله شیرزاد زندانی وچند پسردیگرش که تحت پیگرد اگسا، کام و خاد قرار داشتند وادار به ترک کشور شده تن به مهاجرت های دشوار در کشور های همسایه بدهند. اما از درد وطن هیچگاه فارغ نبوده و در سطوح عالی به کار اجتماعی، علمی و فرهنگی درمیان پناهجویان افغان در دیارهجرت مصروف اند.
هیأت مدیره فافون از نام رهبری واعضای انجمن های عضو فدراسیون، این ضایعه بزرگ را به انجنیر احمد شیرزاد رئیس فافون، داکتر عبدالله شیرزاد، داکترنقیب الله شیرزاد، انجنیر شعیب لعلی و سایر اعضای خانواده های شیرزاد، بختیاری، جمال، فرزاد، ظفیر و لعلی تسلیت گفته برای ایشان صبر جمیل آرزو میکند. روان بی بی مریم بختیاری-شیرزاد شاد باد!
بدینوسیله به اطلاع هموطنان رسانیده میشود که مراسم فاتحه در هالند بتاریخ ۷ سپتمبر ۲۰۱۹ درشهر اُترخت برگزار میگردد. حضورشما در این مراسم موجب تسلیت بازماندگان مرحومه خواهد شد:
تاریخ و ساعت فاتحه: شنبه ۷ سپتمبر۲۰۱۹ از ساعت ۲ بعد از ظهر الی ۳ و نیم بعد از ظهر.
آدرس  فانحه : 
Kalymonsdreef 226 , 3562 XP Utrecht
تلفونهای تماس: ۰۰۳۱۶۲۸۲۰۹۰۰۴ و ۰۰۳۱۶۸۴۱۷۴۱۴۲

هیأت مدیره فدراسیون سازمانهای پناهندگان افغان در هالند (فافون)

اخبار روز

13 سرطان 1403

BBC ‮فارسی - صفحه افغانستان BBC ‮فارسی - صفحه افغانستان

کتاب ها